Ovi break up uslovi u inozemstvu natjerat će vas da razmišljate dvaput prije nego što rezervirate romantični odmor

Sadržaj:

Anonim

Za one koji prođu kroz tjedan dana, odmor za par može učvrstiti vezu, poboljšati seksualni život i dovesti do dugotrajne veze. Ili bi moglo dovesti do brzog i brutalnog raskola prije nego što budete imali priliku isprobati strane carine.

Odlazak sa partnerom može učiniti ili prekinuti vezu. Mnogima je ovo prvi put da provedete svaku minutu sa svojim partnerom - od bifea za doručkom i boravka na ležaljci, do pranja rive uz obalu za večeru, a prigodni su joj restorani.

Ali ponekad to ne ide po planu. Bilo da je dvotjedni let u Alicanteu, koji je završio katastrofom, ili putovanje parova u jugoistočnu Aziju, koje je završilo kad je misica pobjegla s surfera na Baliju, svi znamo nekoga kome je srce slomljeno u inozemstvu. Ovdje prijatelji i obitelj Culture Trip ispričaju svoje priče.

Pucanje srca na XX putu © Alex Mellon

Problemi u Tajlandu

„Kratko sam vidio ovu djevojku u Londonu, kad se ona preselila u Bangkok na univerzitetski rok. Prije odlaska napomenula je da bih trebala doći posjetiti i, ako mi se svidi, razmisliti da se neko vrijeme preselim kad joj se poveća mandat.

Nekoliko dana nakon rezervacije mojih karata, sve je počelo postajati pomalo čudno i napregnuto kroz stalne, daleke, kasne noći telefonske pozive.

Otkad sam kupio karte, obavezao sam se da ću izaći van i raditi na njemu, bilo u romantičnoj vezi, bilo kao prijatelji.

Dan kad sam stigao bio je vrlo nervozan, ali mislio sam da to neće biti tako loše kao što sam to stvarao u glavi.

Sreli smo se u zračnoj luci, a nakon što sam bacio torbe u njezin stan, izašli smo na piće. Nažalost, otišli smo na Khaosan Road - moderni Sodom ili Gomoru - i definitivno nismo pravo mjesto za hvatanje i čišćenje zraka.

Završili smo u baru s njenim prijateljima sa sveučilišta. Da bih se riješio tjeskobe i nespretnosti, popio sam puno kanti viskija. Nakon nekog vremena, napetost je bila prevelika, pa sam otišao vani da popijem malo zraka. Kad sam se vratio unutra, dočekao me pogled kad ljubi svog novog dečka.

Vratili smo se u njezin stan, gdje je izbila svađa koja je trajala cijelu noć, osim kratkih trenutaka tišine koje mi je zadavalo povraćanje kantama viskija koje sam ranije konzumirao.

Ujutro mi je rekla da više ne mogu ostati u njenom stanu i odmah me izbacila na ulicu. Ovo je bio prvi dan mog trotjednog romantičnog putovanja u Tajland. " A, London

Srca se lome poput svježe pečenog bageta © Alex Mellon

Razljućen u Parizu

"Viđao sam se s tom djevojkom nekoliko mjeseci i odlučio sam je iznenaditi dugim vikendom do Pariza, romantičnim koliko znam. U mislima sam zamislio kako pijuckamo kavu po Louvreu, krademo poljubac ispod Eiffelovog tornja i hodamo pod ruku po Elizejskim poljanama. Bila bi nam prilika da pobjegnemo od ozbiljnosti posla i pustimo se.

Sve bih pripremio do tinejdžera, ali kao što kaže izreka, život se ne odvija uvijek onako kako ste planirali. Kad smo stigli u hotel, u blizini stanice Gare Du Nord, to nije izgledalo poput oglasa i proveli smo sate pokušavajući pronaći još jedan prije nego što smo se pomirili sa svojom sudbinom i uspavali se u razrušenoj i prljavoj sobi. Champs-Élysées je moja razglednica srušen kad su nas zaboljele lude cijene, koje su nam, s nekim proračunom, ostavile malo vremena za potrošiti.

Dugi par dana u blizini pucanja i dijeljenja kreveta s mrljama sumnjivog izgleda, počeli su vršiti pritisak na našu mladu vezu. Umorni i očito željni povratka kući, svađali smo se konstantno tijekom praznika. Završni čavao u lijesu umalo nije propustio povratni let što je prouzrokovalo manju koronarnost i ostavio nas potreban odmor odmora.

Moj bivši, koji je, ispada, bio masovni vjernik astrologije i tarota, uzeo je katastrofalno putovanje kao znak stvari koje tek dolaze. Nismo razgovarali nekoliko dana nakon povratka kući i raskinuli smo u roku od tjedan dana. Još uvijek krivim Pariz, ali možda to jednostavno nije bilo namijenjeno. " A, Manchester