Romantika u stvarnom životu: parovi koji su upoznali svoju utakmicu tijekom putovanja

Sadržaj:

Video: Aladinove Pustolovine ᴴᴰ ( 2019 )┇Avantura, Fantazija┇Film sa prevodom | FILMOVI SA PREVODOM 2024, Srpanj

Anonim

Kako vrijeme postaje tmurno i kako se veljača povlači, možda nema većeg predaha od kasne zime od one pop boje koju donosi Valentinovo. Bilo da ste u braku, izlazili ili neudani, radost ćete naći u ljubavnim pričama, posebno kada je ta priča slučajni susret tijekom putovanja.

Nije tajna da je putovanje pogodno za romantiku - šetnja pored Seine u Parizu, spokojan sastanak sa zgodnim neznancem u Buenos Airesu, kasnonoćni poljubac na plaži u Panami - izvijestilo se da putovanje može začiniti seks pa čak i pomoći da popravim slomljeno srce.

Sljedeće stvarne romantike odvijaju se na dalekim destinacijama, kilometrima od domova i zona udobnosti ljudi koji im govore. Tu su Mark Choi i njegova priča o slučajnom aerodromu kojim upravlja njegova buduća supruga. Tu je Betine Gjoelberg i vožnja metroom koja joj je zauvijek promijenila život. Tu je Lola Méndez, za koju je svaki izlazak nova avantura u inozemstvu. Svaka sljedeća priča podsjetnik je kako vas ljubav može pronaći na najnevjerovatnijim mjestima.

Pronalaženje onog u Južnoj Africi.

"Bio sam na odmoru kod svog prijatelja u Cape Townu u kolovozu, i vozili smo se danom do Cape Pointa kako bismo vidjeli nevjerojatne poglede na jug, tamo doslovno nema ništa između Antarktika. Tu je zaista posebno mjesto koje se zove Dias Beach, oko 10 minuta hoda niz litice. Valovi su bili ogromni, a bilo je nekoliko ludih ljudi koji su pokušavali surfati njima (imajte na umu, bila je sredina zime!). Plaža je bila prazna osim nekolicine ljudi, od kojih je jedna bila ova prekrasna plavokosa, i razgovarali smo.

Mislila sam da je nevjerojatna. Vrijeme je bilo kratko i morali smo otići, pa smo se oprostili i krenuli našim zasebnim putovima. Sigurno je reći da sam bio malo razočaran. Na povratku, moja prijateljica je predložila da se zaustavimo nekoliko kilometara niz cestu na mjestu koje je bilo poznato divljim pingvinima i pola sata kasnije slučajno se pojavila još jednom sa svojim prijateljima. Neću više dozvoliti da je nestane, pa sam otrčao i dobio njen broj. Te noći smo otišli na sastanak u Cape Town, a ostalo - kako kažu - je povijest! Naš drugi sastanak zapravo je bio u Münchenu, a treći u Barceloni. " -Ben Shacham, direktor operacija na Culture Trip

Ljubavna priča "Njegova" i "Njeno".

"Bili smo suradnici u Londonu i postali smo bliski, iako ništa nije bilo razumljivo." Slučajno je predložila da dođem s njom u Kinu; ležerno sam rekao da. Hong Kong je bio zid vrućine, pa kad smo prešli u Kanton i otvorili se nebo, telepatski smo pristali sjediti na kiši, dok su mještani zurili u dvije čudne Engleze. U Guilinu smo se divili brdskim krškim brežuljcima, jeli zelenu naranču i gledali kako nebo postaje ružičasto ili ljubičasto. Okupali smo se u rijeci Li, a nakon toga smo obukli majice i pronašli privatnu ćeliju u muškom hostelu za jedan jen u noći. Nosila je bijeli šešir širokog oboda.

„Nazad u Hong Kongu, ljubili smo se naopako dok smo se naginjali preko zida na osmatračničku palubu centra Hopewell. Bilo je (relativno) sigurno: ne bih mogao pasti dalje nego što sam već učinio. " -G (Njegovo)

"Himalaja je dosegnula vrh ispod našeg leta, obasjan ružičasto-zlatnim izlaskom sunca. Ne možeš dobiti puno više od toga. Iako jesmo. Daleko od kuće u stranoj zemlji s nepoznatim jezikom. Hodali smo, razgovarali, izgubili se. Zakasnili smo zbog tajfuna. Dobili smo grbave i komarce i kiše. Svi smo se voljeli oko toga, a na kraju i jedno drugo.

"Kupio sam fenjer poput onih koji se njišu na rivi na otoku Lamma. Ispustio sam bocu zmijskog vina na pločnik gdje se smrdjelo i krvarilo, ispijajući nas i rezući palac. Pakt smo sklopili na 10 godina kasnije na pola puta prema Emei Shan - svetoj budističkoj planini - za slučaj da smo se izgubili negdje između. Mahnuo sam njegovim avionom natrag u London i krenuo prema Australiji. Na svom potpuno novom Walkmanu svirao sam njegovu kompilacijsku vrpcu vrlo glasno. To su bile stvari

, i naši su snovi ostvareni. " -A (njezino)

Parovi koji putuju zajedno, ostaju zajedno.

"Kad sam prvi put sreo Jeffa u New Yorku, planirao sam putovati u London kako bih pregledao par hotela sljedeći mjesec. Bili smo u vezi mjesec dana kada smo jedne večeri izašli na piće i - nakon što je, doduše, jedno pivo previše - pozvao sam Jeffa da mi se pridruži u Londonu. Oduvijek sam bila prilično impulzivna osoba, pa sam se iznenadila kad je Jeff odgovarao mojoj spontanosti i rekao da!

"Kao novopečeni par leteli smo u London, odlučivši se u zadnjem trenutku produžiti putovanje i uključiti Pariz. Iako sam prije bio mnogo puta u Francuskoj, ne postoji baš ništa poput zaljubljivanja na pozadinu Pariza. Bili smo vrhunski romantični klišej: plesati ulicama, šetati Senom, ostavljati bravu na mostu Ponts des Artes, dijeliti peciva Notre Dame. Putovanja zajedno omogućila su nam da se povežemo na dublji način dok smo se suočili s jezičnim barijerama, izgubili i smijali se kroz putna sjećanja. Bilo je to najromantičnije putovanje, a po povratku u New York brzo smo se odlučili useliti. Naša romantična vrtloga samo je s vremenom procvjetala, a danas, godinama kasnije - još uvijek smo zajedno, još uvijek putujemo i pripremamo se za našu sljedeću veliku avanturu u Aziji. " -Nikki Vargas, putopisni urednik Kultura putovanja

Međunarodna ljubavna veza.

„Upoznao sam svog momka u Madridu prošlog ožujka, ali otputovao je u Italiju samo tri mjeseca kasnije u svibnju. Nitko od nas nikada nije namjeravao (ili želio) biti u dugoj vezi, ali putovanje nas je držalo na okupu. U svibnju smo proveli romantični vikend u Bologni, jedući sve na vidiku. U srpnju smo otišli u Veneciju i šetali se kanalima pod mjesečinom. U listopadu me upoznao u Fezu u Maroku kako bih proslavio rođendan, a ja sam se za praznike vratila u Madrid na dva tjedna u prosincu. Unatoč udaljenosti uspjeli smo se zaljubiti kroz zajedničko putovanje i istraživanje novih gradova. Naša međusobna znatiželja i uvažavanje prema drugim kulturama pomogli su izgraditi duboku vezu među nama. U Indiji volontiram šest mjeseci, a on planira doći u posjet na festival Holi u ožujku. Proći će godina od kada smo se upoznali i s našeg trećeg kontinenta koji smo zajedno posjetili. " -Lola Méndez gospođice Filatelista.

Ljubav u vremenu ruksaka.

„Upoznao sam supružnika i putničkog partnera na vožnji vlakom između Krakova i Budimpešte. Preciznije, radi se o slučajnoj mrljici prljavštine u Slovačkoj. Tamo sam vidio prekrasnu naprtnjaču kako juri niz naš vlak. Upitao sam svoje australske vlakove željeznice zašto bi ovdje bio naprtnjač kad su rekli da je poznaju. Ispada da je bila zatvorena iz spavaćeg automobila i morala je trčati od jednog do drugog automobila da bi ušla prije nego što je vlak ponovno krenuo. Ručali smo u našoj malenoj krevetiću, a proveo sam noć radeći hrabrost da je pitam za njenu adresu e-pošte. Sve je to bila čudna kob sudbine koja se dogodila da smo završili u istom pansionu u Budimpešti - 10 godina kasnije zajedno smo se vratili u taj isti pansion. " -Shaun Robertson iz ovog života u putovanju.

Sastanak sa budućom suprugom u zračnoj luci.

"Moja supruga i ja zajedno smo išle srednju školu. Bila je godinu dana ispod mene, i dok smo tada bili poznanici i više prijatelja prijatelja, definitivno smo se tijekom godina viđali povremeno na nasumičnim mjestima.

„U New York sam se preselio ubrzo nakon fakulteta i počeo ovdje raditi. U listopadu 2013. jedan se moj prijatelj vjenčao u Teksasu i ja sam se vratio na vjenčanje. Družio sam se u terminalu, zabrljao sam sa svojom kamerom, kada me je netko zamolio da se maknem s puta kako bi mogli koristiti utičnicu za spajanje telefona. Kad sam podigao pogled, zaprepastio sam se da vidim poznato lice. Moja buduća supruga odmah me prepoznala i ubrzo sam saznala da radi za mušteriju u New Yorku i tek se tamo preselila. Odmah sam rekao da bismo se trebali okupiti nakon što smo obojica opet u gradu i razmijenili kontakt informacije. Ukrcali smo se u (isti) avion i odletjeli natrag u Texas.

"Eto, gle, tog je vikenda uragan Sandy pogodio, a mi smo u Teksasu ostali neodređeni. Iskorištavajući maksimum svog vremena, odlučili smo otići na nekoliko sastanaka, a ostatak je odletio odande. " -Mark Choi, urednički i komercijalni video na Culture Trip.